Tema: Re: del nugaros isvarzos
Autorius: BAAS
Data: 2010-02-05 17:03:26
nereikia jogos speco. Joga viską ištampo. Čia reikia pirmiausia sutvirtinti
nugaros raumenis.
t.y. jie turi atsirasti ir palaikyti slankstelius. Jokiu būdu negalima į
jokius impulsus ar panašas įstaigas
kur instruktoriais dirba striptizo šokėjai.
Vilniuje ir Kaune dirba kontorėlė, kurioje dirba kinezioterapeutas Valierius
Jasiūnas. Jis ir jo komanda
ne vienam pagelbėjo (man irgi) su išvarža. Jo telefonas 8 698 74890.
Paskambėk. Reziduoja Kaune. Bet
kartą per savaitę atvažiuoja į Vilnių. Abiejuose miestuose turi trenerių
kinezioterapeutų komandą, kurie
padeda sportuoti.

"Vai" <vai@vai.com> parašė naujienų news:hkh90t$5ul$1@trimpas.omnitel.net...