Tema: Re: gal kam pyragiuko
Autorius: Ruta
Data: 2010-01-11 17:44:42
Dauguma tų priedų yra įdare, šiuo atveju - bruknių džeme.
Bet kalio fosfatas tikriausiai dėtas į miltus kaip pagalbinė kepimo
medžiaga - kad pyrago tešloj nesidarytų gumuliukų.

Jei klausi kam - labai paprasta. Kad greičiau išsimaišytų. Nes jei
nedės, reikės maišyti ilgiau. Tai kainuoja ir energiją, ir užima įrangą
(o be to, nėra garantijos, kad visgi tikrai gerai išsimaišys tie pora
šimtų kg tešlos). Kepinio savikaina didėja.