Tema: Re: gal kam pyragiuko
Autorius: sayonara
Data: 2010-01-11 17:23:14
Na patyrinėjom.
Dauguma tų E pilnai išvis nėra pratestuoti. Pašėrė porą žiurkių, tos
nenustipo iškart - aha, maistui tinka. O koks ilgalaikis poveikis, koks
pašalinis, ir t.t. turbūt pasimatys naudojant praktikoje :)
Suprasčiau dešrų gamintojus kai reikia dešras be mėsos pagamint. Be ką
keturiolika E veikia pyrage??? Kas su tuo pyragu atsitiks nepakrovus pvz.
monokalcio fosfato:

Monokalcio fosfatas naudojamas kaip pašaro ar lesalo priedas. Papildžius
pašarus monokalcio fosfatu, gyvūnai gauna kalcio ir fosforo, kurie skatina
tvirto kaulinio audinio ir skeleto formavimą bei gerina energijos, baltymų
apykaitos, reprodukcijos, nervinės ir imuninės sistemų funkcionavimą, didina
gyvulių produktyvumą. Tokios sudėties mineraliniai papildai ypač tinka
žolėdžiams gyvuliams.
http://www.lifosa.com/index.php?page=monokalcio-fosfatas