Tema: Re: Kraujo donoryste
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-12-29 15:57:38
hm.. specialiai ieshkojau informacijos - tiesa pasakius niekur apskrytai neradau, kad kraujo davimas padetu "organizmui iprast prie kraujo netekimo", rasho kad pertekline gelezhi pashalint taip gerai, bet velgi, kad praktishkai problemu su pertekline gelezhim gali but tik moterims po menopauziu.. Kad piktuosius laisvuosius radikalus (man visa laik shypsena sukelia shitas zhodzhiu junginys, ash isivaizduoju po kraujagysles laxtanchius ozheli su shustausku:) pashalina - bet nieko apie "kuno pratinima prie kraujo netekimo"... Man apskrytai tokios praktikos asocijuojasi su viduramzhiais ir gydyma delemis, ale chia gal matyt todel, kad kraujo nemegstu:)