Tema: Re: Kraujo donoryste
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-12-29 12:42:58
zhaidzhiam tokiom analogijom - tamstos kunas prie alkoholio _priprato_ po pirmo alkoholio paragavimo?
zhodis pripratimas pagal definicija savyja laiko testinuma ir pasikartojima.

aishku ash galiu klysti, ir galbut kraujo davimo atveju kunas staiga ishvysto kazhkokius neiprastumus extremumus jau po pirmo bandymo, bet man toks pasakymas asocijuojasi su "taip, osvencimo lagerio bada man padejo ishvengt tas vienas kartas, kai babanka priesh kaledas man nedave valgyt - manau, mano kunas priprato prie badavimo per ta pusdieni nevalgymo"...