Tema: Re: Gripo gydymas poliklinikoje
Autorius: 0.5 B
Data: 2009-12-18 23:25:44
na, is lempos ar is ligos pozymiu.... kraujo tyrimas, kuri paprastai atlieka poliklinikose susirgus, neparodys, ar tai gripas, kiek girdejau is daktaru. O tu brangiu kiekvienam zmogui jie nedarys. Vat ir turim gydyma is lempos.

"CatBlack" <cat.black@asotra_no.spam.lt> wrote in message news:hggqtb$i14$1@trimpas.omnitel.net...
> Taip, su tuo 100% sutinku, kai nueini pas gydytoja dar turi pats zinotis,
> kokius tyrimus pasidaryti. Tai absurdas.
> Vienzo, gydymas tau buvo paskirtas "is lempos", ir netgi ne ekonomines.
>
> "Glebas" <uramun@gemailas.com> wrote in message

>>> nera. Gamintojas nesuinteresuotas papildoma gydytoju motyvacija, siuo