Tema: Re: Gripo gydymas poliklinikoje
Autorius: Glebas
Data: 2009-12-18 21:58:08
Ne visai taip gal paaiškinau.
Dėl gydytojos suinteresuotumo parduoti Tamiflu man giliai dzin. Man ne dzin,
kai man nepaaiškinami pašaliniai poveikiai. Man nepatinka ir netinka
gydytojo atsakymas "mums niekas to neaiškina". Neturiu nei menkiausio noro
turėti dar vieną kraujuojančią opą arba perforaciją.
Taip pat ne dzin, kai padaryti bet kokius tyrimus reikia prašyti, arba
tiesiog išgirsti "eikit į AIDS centrą ir darykitės, kainuoja 100Lt".
Ir dar labiau ne dzin, kai išvardinama kas yra negerai, o atsakymas yra
"tęskite paskirtą gydymą ir praeis", nors jokio gydymo nėra paskirta.