Tema: Re: koronografija ir angioplastika
Autorius: Ruta
Data: 2009-11-28 19:00:23
v.pavardenis schrieb:
> žmogus veiksnus, ale visa senoji karta paniškai bijo
> bet kokio medicininio stalo. o čia dar matai reikia
> transportuotis reanimobiliu į vilnių, gi daktarų laikas
> trukdosi...

Dėl gydytojų laiko trukdymo tai, žinoma, reikia įtikinti, kad anei joks
čia netrukdymas.

Bet šiaip, kaip jau ir aš, ir Alora sakė, būtinai prispauskit gydantį ir
  procedūrą rekomenduojantį gydytoją, kad pateiktų savo konkrečias
prognozes šiuo konkrečiu atveju, su nupasakojimais, kas bus, jeigu
apsispręs vienaip ar kitaip. Be to, patys išsiaiškinkit, kas konkrečiai
bus daroma ir kuo paprasčiau nupasakokit pacientui - ne tiek gilinantis
į medicininius dalykus, bet ką su juo darys (ką jis sąmoningai matys ir
jus). Gal tai irgi padės apsispręsti. O tai, jei tik perkalbėsit, tai iš
baimės ir susijaudinimo dar pakeliui trečią infarktą gali gauti....