Tema: Re: koronografija ir angioplastika
Autorius: ALORA
Data: 2009-11-28 18:52:30
bet čia gydytojas galėtų geriausia patarti, kokia yra rizika. Įvykių yra
įvairių, jei tyrimai būtų baisiai pavojingi, jie būtų daromi tik jei
ekstraatveju, bet taip nėra. Visgi, tai nėra ir paprastas tyrimas, nes
invazija didesnė, už kraujo ėmimą. Bet jei gydytojas patyręs, problemų
neturėtų būti.

Mano uošviui buvo atlikti visi tie tyrimai, po to šuntavimas, jam buvo 65.
Tada prognozė jam buvo 3 metai. Bet dabar jam jau 74 ir senukas visas guvus
bei gyvybingas. O prieš tai praktiškai mirtimi vadavosi... Tiesa, jam teko
ir klimatą pakeisti, gal tai viena iš sėkmės priežasčių. Bet kuriuo atveju,
pagal kitų atvejus sunku kažką pritaikyti sau. Ir sunku prisiimti atsakomybę
kitą žmogų įkalbėti šiam tyrimui. Jiegu gydytojas daug nepasakoja,
pamėginkite apšviesti patys. Bet neutraliai, ir papbrėždami, kad operacija
yra tokia, bet tik jis gali nuspręsti, ar ją daryti

http://www.google.lt/search?hl=lt&source=hp&q=angioplastika%27&meta=&aq=f&oq=angioplastika
http://www.sveikaszmogus.lt/index.php?pagrid=pacientas&lid=2&rodyti=str&strid=35957&subtema=96