Tema: Re: Z vs. EL
Autorius: Marux
Data: 2009-12-17 16:02:28
tenka sutikt, kad vadyba padare klaidu ir komandos komplektavime, ir
nusprendus dalyvaut 4 turnyruose. Reikejo atsisakyt dalyvaut arba BBL arba
VTB, nes virs 30 rungtyniu per 3,5 men - svelniai tariant daugoka ... Tai ka
dabar? Pakart visus?
Bet juokingiausia visoje sio sezono istorijoje butu, kad visu su sh....
maisomas Zalgiris netycia patektu i Top16, o "cempioniska" zaidima
demonstruojantis rytas - ne