Tema: Re: Z vs. EL
Autorius: PetrasM
Data: 2009-12-17 15:28:40
  isties samokslu kurti nereikia. Viskas bus taip kai bus, ziuresim
rezultata pasibaigus grupes rungtynems.

  As kaip ir minejau seniau, Zalgiriui toks stilius zaisti ir kartais net
beviltiskai pralaimeti, verkti vis ir tiketis patekti i kita etapa tik
skaiciuojant kitu pergales yra NEPRIIMTINAS mums visiems ir tebunie visai
krepsinio saliai.
  Pavyzdziu uztenka kaip šūde sedincios komandos sugeba islosti pries
galingus priesininkus ar bent jau garbingai pralost. Ka Zalgiris kitoks, ko
jie neturi, zaideju? atletai visi, profesionalai visi, kas blogai?
psichologija? gal per daug galvu valdanciu? gal isvis noras tik daug sneket?
Kur problemos? Seniau bent jau pasijuokt buvo galima kad del visa ko kalta
ziniasklaida Vilniaus ir etc. Juokas juokais, didziausias samokslu kurejas
dingo. Problemos komandoje nedingo...tai kur esme?
  Jeigu tokia politika tinka naujam klubo buratinui, tai tegul ir kapstosi
dugne visa laika. Tegul turi bukagalvi treneri ir valio! Kai daug seimininku
tai ir tvarkos mazai.

   Ir negaliu nepamineti, kad ka bekalbetumem ir kaip kas cia nemegsta tos
Vilniaus komandos, bet rezultatai pastaruju metu, komandos kovingumas, galu
gale visas ko svarbiausia treneris verti dideles pagarbos uz pasiekimus ir
ne plepalus apie bedas, o REALIUS darbus.

   Reziume:

  1. As pilnai tikiu kad Rytas iseis i TOP16, nes jie to verti siame sezone.

  2. Zalgirio eilinis stabilus eurolygos sezonas ir nereikia kastonu siknoj
ieskoti.   Ka uzsidirba ta ir turi. Ne jiems TOP16.

    Na o dabar jau galite mane mušti ir panašiai, vienodai :)