Tema: Re: CL 6-tas turas
Autorius: tomuco
Data: 2009-12-10 08:17:38
Su salyga, kad teko laužti butelį, rungtynių nestebėjau. Vienu momentu
perjungęs kanalą išvydau:
Internazionale 2:0 Rubin Kazan  ir Dynamo Kyiv 1:0 FC Barcelona. jau buvau
bepradedąs lįsti į teliką, kai nuo pačios gavau per sprandą ir teko
perjungti į MTV ar kokį kietą briedą. Tai vat ir idomu kaip Barsai
(ne)pasisekė.
P.S. o iki vestuvių sakė, kad bus su manim ir džiaugsme ir varge :(

--
tomuco