Tema: Re: CL 6-tas turas
Autorius: nuno
Data: 2009-12-09 15:03:48
kai neapykanta reiskia gerbejai - dar tiek to - kiekvienas turi savo
favoritus, bet kai pastoviai loja visi kesminai, budraiciai ir t.t.
(teoriskai turintys buti bent kazkiek objektyvus) jau vemti vercia - reiketu
suprasti, kad kiti klubai milijonu neleidzia ir styviai ar rooniai zaidzia
is idejos... paskutinis super variantas buvo kai super budraicio super
laidoje kazkoks super pasnekovas, grizes is anglijos, aiskino, jog jei sergi
uz chelsea anglijoje i tave kreivai ziuri :D