Tema: Re: Lietuva - Bulgarija
Autorius: dichlofosas
Data: 2009-09-10 22:55:37
On Thu, 10 Sep 2009 14:19:44 +0300, nuno wrote:

> ir dar niuansas - kad ir kaip vadovautu, gal jis geriau mato ta situacija
> komandoje ir del kazkokiu priezasciu kazka leidzia/neleidzia.

Kad viskas jam panosėje, iš arti - tai faktas. O ką jis iš to mato - tai
bybis žino (pardon za moj francuzskij). Pvz., "Jomantas ir Mažutis -
greitesni už Delną, užtat jie labiau tinka, kai norime pagreitinti komandos
žaidimą". What the fuck? Pralošėm turkams - OK, pas turkus nebloga komanda,
smagiai žaidžia. Bet beviltiškai gauti nuo lenkų... Kaip lygūs su lygiais
tampytis su bulgarais... Kažkodėl man nesitiki, kad tai yra normalus mūsų
šitos rinktinės lygis, kad taip ir turi būti, ir kad trenerių štabas čia
šūdo nemala.