Tema: Re: Lietuva - Bulgarija
Autorius: shedeuw
Data: 2009-09-10 19:38:16
Viska galima pateisinti visokiais "gal". Bet as is taves prasiau kazkokios
teorijos, kuri paaiskintu, kodel Delnas isejo normaliai pazaisti tik 3
kelini, kai rinktine taip buksuoja? As turiu vienintele ideja, kuri man
atrodo logiskiausia. Apie kazkokius slaptus ir mistiskus procesus rinktineje
nieko nezinau.

Galima panalizuoti, ka Butautas sake interviu
http://www.krepsinis.net/news.php?news_id=119146
Kodel nezaidzia Kalnietis? Toje pozicijoje yra Jomantis, Mazustis ir Delnas.
Gal Delna dazniau panaudosite izaidejo pozicijoje? Sioje pozicijoje turime
Jomanta ir Mazuti.

Jis bent pats suvokia, jog sau priestarauja? Jei taip ir zaidejams aiskina
strategija, tai nieko nuostabaus, jog niekas nevykdo jo plano