Tema: Re: man utd vs barca
Autorius: Ernestas
Data: 2009-05-26 12:35:35
Mano svajonių finalas :) Mėgiamos komandos, reiks rytoj prieš rungtynes abu
maikonus išdidžiai pakabinti :)
Kai ištraukė 1/4 burtus knibždėjo tokia viltis....

Labai tikiuos kad šis finalas bus neprastesnis o gal net geresnis nei
praeitų metų.
Sprendžiant apie komandų formą manau neverta kreipti dėmesio į paskutinius
kelis savo čiampų turus, buvo aiškiai taupomos jėgos (fizinės ir
psichologinės) finalui, tuo labiau kad abi komandos iš anksto užsitikrino
auksą.
Komandų nuostoliai:
Barca - vienareikšmiškai gynyba. Iš pagrindo galės žaisti tik Puyol ir labai
gerą formą demonstruojantis Pique, beje namo sugrįžęs būtent iš MU. Kraštai
Alvez ir Abidal diskvalifikuoti, brazilui ne vietoje pasireiškė jo
temperamentas, o prancūzas nesitikėjo tokio fokuso iš savo tautiečio bei iš
teisėjo :) Marquez sezonas baigėsi dar anksčiau, o Milito deja jis taip ir
neprasidėjo. Didžiausias nuostolis yra Alvez, labai geras debiutinis sezonas
brazilui, puikiai veikė jo duetas su Messi, gynyboje irgi dažniausiai
spėdavo susitvarkyti. Spėju kad centre žais Pique ir jau čia bandytas Toure,
o Puyol bus pastumtas į kraštą. Kas žais kitame krašte ? Sylvinho ? imho,
jis per silpnas, bet kad nėra iš ko rinktis, nebent Pep ką sugalvos...
Kituose pozicijuose kaip ir viskas gerai, Iniesta ir Henry jau treniruojasi
su komanda ir turėtų būti pasiruošę.
MU - tik diskvalifikuotas Fletcher, kurį pakeisti dabartinėje komandoje
problemų neturėtų būti.

Prognozės labai slidus dalykas, bet spėju kad daug įvarčių nebus, dar sąlyga
kad pas MU ko gero geriausia centro gynėjų pora pasaulyje... Bet ne tik
įvarčiai svarbu, pernai jų nedaug buvo, bet žaidimas labai žavėjo, to
tikiuos ir šiemet, kalbu apie žaidimą, o įvarčių gali būti ir daugiau :) Dar
labai domina super talentų dvikova: Ronaldo vs Messi. Na šiose komandose ir
daugiau tokių dvikovų galima rasti.
O kas nugalės ?... Tas kas įmuš daugiau įvarčių :)
O jei rimtai, tai tokio lygio varžybose tarp tokių komandų rezas priklauso
nuo daugybė smulkmenų ir žinoma sekmė čia ne paskutinėje vietoje.