Tema: Re: man utd vs barca
Autorius: NiTrOgEn
Data: 2009-05-25 22:54:10
Turetu buti daug ivarciu, tebuna 2:2, o po 11m serijos, taure lai kelia Barca. Kazkaip ne tiek uz Barca busiu, bet kiek pries M.U. Nenormaliai nepriekaistinga sudeti turi raudonieji siemet, absoliuciai jokiu silpnu vietu, gal dar van der Saras kartais megsta papokstauti, nors ir tai retas atvejis pastaruoju metu, o jei ir pasitaiko, tai RioFerdinand su Vidicium atstovi patikimai gynyboje ir vel ramu.
Juk reikia palaikyti silpnesnius sikart.. Go Barca!