Tema: Re: LRY-ZAL (II)
Autorius: Andr
Data: 2009-05-11 12:25:35
Zalgiris pralaimejo pats su tokiu savo zaidimu, as to tikrai neneigiu. Bet
faktas kad teisejo svilpukai buvo tuo momentu tiesiog absurdiski. Apie
"teorinius sancus" rasiau turedamas omenyje, kad jei zaidimas abieju komandu
butu buves toks kaip pirmame kelinyje, tokie teisejo nusisvilpimai zalgiri
tiesiog prazudytu ir neleistu kovot del pergales.