Tema: Re: LRY-ZAL (II)
Autorius: PetrasM
Data: 2009-05-08 17:37:45
  Su salyga kad treciadieni rezultata atspejau :)

   +8 Rytas

  Zalgiris bus uzsivedes irodyt sau, kad privalo laimeti (na jeigu nori
laimeti LKL). Bijau kad perdegs, nes patirties turi tik 4-5 zaidejai. Vel ta
pati fizine bukle varzybu metu. Krapikas negali keisti pagrindiniu taip
daznai kaip Kurtis, nors ir leisdamas trumpam atsarginius, jie vaizdo daznai
nepagadina Ryte.
  Eidsonas kaip Eidsonas - vienas rungtynes laimeti gali tik retais
atvejais.
  Vienas svarbesniu faktoriu mano nuomone yra psichologija.
  Zalgirieciai metyti, apkalbeti, subankrotinti, apdainuoti neturi
motyvacijos pasirengti metu musiams. Cia didziausia problema, NERA komandos
nors kaip ir Krapika mane galite kalti prie kryziaus IMHO. Dviems smagiau.
Ir nei Romanovo istiesta ranka nekeicia nieko, pinigai, kurie buvo taip
laukti nezaidzia ir pergales neatnesa.
  Apie Ryta ner ka daug apmastyt, daug ka pasako rezultatai ir apskritai
visa komandos busena.

  Taip kad, linkiu grazaus krepsinio.