Tema: Re: LKL finalei
Autorius: MR
Data: 2009-04-29 14:48:31
Mielas Kolega :)
Vistiek kad mes cia skirtingose stovyklose, vistiek draugiskai bendraujam,
nemanau kad gyvai susitikus kas nors imtu mustis :)
O del lenku ir ryto tiesiog gyvai jau ne viena karta girdejau is paciu
lenku, panasiai kaip ir kolega nunovic kalba, kad  rytas ju komanda o mes
lietuviai turim savo zalgiri.