Tema: Re: LKL finalei
Autorius: JK
Data: 2009-04-29 11:46:21
na sitam group'se jau seniai aisku kas yra teisus ir protingas ir kas yra
sudlenkis ir kvailys. Kadangi esu grynas lietuvis is inteligentiskos seimos,
bandau si stereotipa sugriauti. Taciau kai kuriu oponuojanciu komentatoriu
cinizmas yra toksai stiprus, jog su tuo kovoti yra labai sunku.

Manau tie, kurie vertina sita group'sa ir gerbia siose diskusijoje
dalyvaujancius zmones, nesidrapsto izeidinejimais arba tiesiog objektyviai
ar subjektyviai paraso savo nuomone vienu ar kitu klausimu.

O bandos instinkto vedama tam tikra grupe zmoniu net nesistengia izvelgti
net temos esmes ir iesko atskiru oponentu post'u, i kuriuos nedelsiant
galetu parasyt ka nors ne i tema, taciau kuo labiau izeisti posta parasiusi
asmeni. Manau tai susije ne su mentalitetu ar IQ tasku skaicium, kuriuos
surinktu vienas ar kitas is komentatoriu.

Toki elgesi greiciausiai itakoja noras dominuoti, atkreipti i save kuo
didesni demesi, kad siu individu pavyzdziu pasektu kuo daugiau palaikanciu
juos asmenu. Toks elgesys budingas zmonem, kurie jaucia nepilnavertiskumo
kompleksa.

Tad atkreipkit demesi kaip elgiates patys ir tik tada vertinkit, teiskit ir
zeminkit oponentus ir kitus, dalyvaujancius siose diskusijose.

Kaip sakoma - pradek nuo saves. Gerbkime vieni kitus.

end.

--
__
JK