Tema: Re: Tai kaip ten su tuo dopingu yra?
Autorius: deedzey bonka
Data: 2011-01-20 18:08:43
Durnius - nekorektiska diagnoze.
Cia butent tas atvejis, kai zmones turintys neeiliniu gabumu vienoje
kazkokioje srityje kartu turi ir rimtu asmenybes sutikimu, pasireiskianciu
kartais viesais nusisnekejimais, nusifilosofavimais, kartais liguistomis
manijomis. Nezinau kaip tas dalyks moksliskai vadinasi.
Pasiziurim pvz. i A.Rakauska - taigi melejonais apshales Verslo Liuc. O
paskui pasiklausom jo laidos, kur eina penktadieniais per Ziniu radija -
taigi kliedesiu kliedesys. Pasamones srautas liejasi laisvai :) Net gaila
darosi zmogaus. Kas nors jam turetu pasakyt kad zmogus nusishneka. Bet nieks
aisku nedrista :)
Tai vat man atrodo, kad ir su buratinu panasiai yra.