Tema: Re: Tai kaip ten su tuo dopingu yra?
Autorius: Justin Bieber
Data: 2011-01-20 18:02:15
Kokie itarimai? Yra pripazinta jau - kaltas. Dabar Salenga raso
pasiaiskinima ir bus skirta bausme. Kaip tu gali suteikt uznugari
neleidziamus preparatus vartojusiam zaidejui? FIBA akyse gautusi tas pats,
kad tu kaip ir pritari tiem jo veiksmam. O palaikymo zestas buvo bent toks,
kad pasibaigus viskam, vel bus suteikta galimybe jam grizt. Nieko cia
daugiau nepadarysi