Tema: Re: Zalgiris ir Rytas eurolygos komandos?
Autorius: Marimaras
Data: 2011-01-14 13:07:27
pats sau prieštarauji - jei laimėt LKL svarbu ir jei taip reikia vietos rusams, tai natūralu, kad reikia stengtis, kad LKL laimėtų tik Žalgiris, o Lr gal ir nepraeis kvalifikacijos kaip nepraėjo Unicsas? Ir taip galvojant pakeist trenerius finalo serijos viduryje ir paskirt žaidėjus treneriais?

O dėl vietinių rietenų - jei būtų abiejų klubų vadovų valia, LT liktų vienas stiprus klubas, arba Vilniaus, arba Kauno. O rietenos vyko ir vyks visuomet