Tema: Re: Zalgiris ir Rytas eurolygos komandos?
Autorius: deedzey bonka
Data: 2011-01-14 11:29:40
Vat as ir galvoju kas is tikruju nori "suzlukditi Lituvos krepsini" - velnio
protas ar vis tik ponas malka.
Nors pa difoltu Lietuvos krepsini anot "solidaus bankinyko" zlukdo velnio
protas is Wilno, paziurim ka turim.
Laimeti LKL malka nori daug labiau negu pvz Eurolyga. Pagrindinis tikslas
aiskus - kad kuo maziau LT klubu zaistu auksciausiam tarptautiniam lygyje.
Kai gimtoji Ruslandija pastoviai gauna tik 1 EL licenzija, tai fashistams is
Litvos uzteks ir vieno.
Is kitos puses malka daro viska, kad tik Zalgiris tame EL per gerai
nepavarytu. Jei tik per daug pergaliu - shnai treneriui galva. Sodinam i jo
vieta koki Griba. Ir pergalems atia. Dar priesh top16 prashikam normalu
centra, nusiperkam koki Babuina Marijonaviciu, kataras nebent varzovus gali
savo isvaizda gasdinti.
Dar pernai buvo pridaryta su Zalgiriu tokiu dalyku, kad man didelis itarimas
ar shitas sovietų vojaka tikrai atejo klubo gelbeti. Gal is tikro apsimetes
gelbetoju specialiai daro viska, kad Z tik finansiskai nesuzluktu bet per
daug ir nepasiektu.
Ir kieno gi interesas, kad LT krepsinyje butu kuo daugiau destruktyviu
rietenu, mojavimu kumsciais, liguisytos neapykantos? Kieno interesas, kad
Lietuvos pasiekimu sporte simbolis butu valdomas tarsi psichiskai nesveiko
individo? Ir kai tas individas - beveik nekalbantis lietuviskai sovietu
oficierius, tai manau pagristai sukelia minciu - ar ne specialiai jis cia
pastatytas.
Gal atrodo ir paranojiskai, bet prielaidu taip manyti tikrai yra.