Tema: Re: Kareiviai grizta namo?
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-10-14 12:53:42
Žmonės, kurie nesakingai naudoja smailikus, klaustukus, šauktukus, man
darosi įtartini.
Tie, kurie deda dvigubus, trigubus ir daugiau, paprastai galų gale pakliuva
į Block Sender.
   Kokia prasmė skaitinėt ir gaišt laiką, jeigu aš tiksliai žinau, kad iš to
žmogaus neverta tikėtis ko nors bent įdomaus ar nevisiško briedo?