Tema: Re: Kareiviai grizta namo?
Autorius: Marimaras
Data: 2010-10-11 16:21:31
Pagal Vainauską, Trifunovičius gali pasikviesti dar vieną padėjėją.
Tokiu būdu Lr'e būtų vyr. treneris Trifunovičius, Maskoliūnas, dar vienas Trifunovičiaus pasirinktas treneris - asistentas, Gronskis. Linartas, pridėkim fiz. rengimo trenerį - 6 treneriai. Tokio skaitlingo trenerių štabo tarp Europos krepšinio klubų dar reiktų paieškot.

Kam Maskoliūnas reikalingas kaip treneris - visiškai neaišku, Lr'as nėra toks klubas, kuriam reikėtų krūvos trenerių, dėliojančių įvairias taktikas, strategijas, pasirengimo planus - žaidėjų ištekliai riboti, ar vienaip ar kitaip viskas atsiremia į žaidėjų pasirinkimą.