Tema: Re: Lietuva buvo apvogta
Autorius: deedzey bonka
Data: 2010-05-26 11:11:34
Tokio laisko neparukes zmogus neparasytum. Nors ir parukymo neuztektu
turbut. Gal net ko stipriau susileides Jonelis buvo.
Bent jau neleistu jam tevas Arenoj rodytis ir skeryciotis per varzybas.
Jeigu jau doze ikale, tai tegu sedi namie ir per telika ziuri. Nes kaip tiem
zaidejam jaustis, kai ju klubo dyrikas apsinarkashines pantomimos teatra
surengia per svarbiausias varzybas.
Sekasi lietuvos klubams su savininkais :)
Tiek kad Jonas kol nesusistumes tai lyg ir nekvailas kas liecia klubo
vadyba. Sugeba komanda aukstam lygy islaikyt, kad ir su minimaliu
finansavimu. O Buratinas tai panasu kad ir kol blaivas durnas. Visur jam
ziurkes vaidenasi ir prieso kareiviai :)

"shimtas kinieciu" <tehdrama@gramar.nazi> wrote in message
Jo absurdiškas melas mane išprovokavo dirbti eilinėms Lietuvos krepšinio
lygos (LKL) finalo rungtynėms taip, kaip dirbau tik dukart Šarleaura ir tris
kartus Turine.

va pvz. wtf?! ;-)