Tema: Re: Zalgiris - Perlas
Autorius: JK
Data: 2010-02-07 19:08:12
kaip pavadintum toki zaidima? as tai matau tik pliurza paskutinius kelis
metus, nekalbu apie kitas LT komandas, taciau pasitaskius tokiais pinigais
galima butu kazka nuveikti TOP16 per 5 metus...kaip manai?

"optimistas" <pokemonz@takas.lt> parase naujienu
pranesime:hkk9dh$in7$1@trimpas.omnitel.net...