Tema: Re: Arsenal - ManUtd
Autorius: Ernestas
Data: 2010-02-01 23:24:02
taip, ispudingos rungtynes. Rooney kaip visada si sezona l. gerai, o dar
tikrai maloniai nustebino Nani, reik tiketis ne vieno maco herojus, o
ilgesniam laikui.

Ar Arsenal jau tikrai iskrito del ciampiono titulo manau parodys sekancios
rungtynes pries Chelsea. Jei kanonieriai sugebetu laimeti tai dar gali
uzsikabinti, bet zinant kaip jie zaidzia itin svarbius macus tai vargiai
tiketina kad laimes Stamford Bridge, nors zinoma butu smagu :)