Tema: Re: Tai, aišku, gana intymu...
Autorius: Rimantas Liubertas
Data: 2009-11-30 18:38:25
> Tai mitas (kad geras kodas nereikalauja komentarų).

Aš nesakiau, kad visai nereikalauja. Sakiau, kad kuo geresnis
kodas tuo mažiau jam reikia komentarų.

> Pasidomėk bet
> kokiais kodo/projektų pavyzdžiais ir jų statistika.

Pagal statistiką vidutinis amerikietis turi vieną krūtį ir
vieną sėklidę. Dar pagal statistiką žlunga apie 80% IT
projektų.

> Jei projektas
> tęstinis (palaikomas),

Jei projektas tęstinis, tai nenustebčiau, kad komentarai jame labiau
žalingi, nei naudingi, nes dažnai neturės ryšio su pačiu kodu. T.y.:
kažkas parašė kodą, parašė komentarą. Paskui kažkas kodą pataisė,
komentaro ne. Procesas pajudėjo.

> tai nenustebčiau, jei net pačiame „gryniausiame“
> kode aptiktum min. 10+ % komentarų.

O kiek aptiktume naudingų komentarų?

ic
--