Tema: Re: Excel drop down listai is lenteles
Autorius: YZF
Data: 2009-11-01 18:16:43
Data validation zinau, ir ta bandziau padaryti. BET data validation leidzia
tik viena stulpeli 'paimti' ir gauti is jo drop down list'a.

Bet man reikia kad parinkus kazkokia reiksme tame drop down list'e,
atitinkamos reiksmes isirasytu i greta esancias celes (parenki preke1 ir
matau jos kaina, svori, etc). Kai bandau uzselektinti visa lentele per data
validation - meta errora, sako taip negalim...

Offisas 2007