Tema: Re: priminkit kaip minusuojamas pvm'as
Autorius: Justas Butkus
Data: 2009-09-02 23:18:09
Praleidau tą dalį "mokestinė pusė". :)
Kažkada su "bean counter'iais" (pardon my french) teko ilgai bendrauti,
tai tik dalis minties ir įstrigo.

Mokestinė pusė, Lietuvoje, atrodo taip:
http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=334772
Tai yra: mokesčių administravimo įstatymo 66 straipsnio 4 dalis:
Mokesčiai ir su jais susijusios sumos apskaičiuojami nacionaline
valiuta, o kiekviena piniginė prievolė apvalinama taip: 49 ir mažiau
centų apvalinami mažinant (atmetant), 50 ir daugiau centų – didinant iki
lito.

Tai yra: Lietuvoje mokant mokesčius taikome aritmetinio apvalinimo taisyklę.

Visos EB ribose - reikėtų tikslintis. Tai yra, atskiroje šalyje, jei jos
teisės aktais remiantis skaičiuojami mokesčiai - juos derėtų skaityti.

Dėl realių pavyzdžių - gal čia kas iš bankininkų (berods buvo?)
pasipasakotų. Man tai buvo pasitaikę, dėl ko prisiminiau (tik gal ne
taip teisingai apsakiau), bet nežinau kur nurodyti kokį matomą vaizdą.

--
JB