Tema: Re: C++ programos lokalizacija
Autorius: Žilvinas Ledas
Data: 2009-08-04 16:32:32
buzz wrote:
> Padarau pats su RESHACKER uz 0 Lt ir 30 min :)
>
> "guru" <guru@guru.lt> wrote in message

Dar nepamirškime, kad yra du skirtingi dalykai "lokalizacija" ir "tekstų
išvertimas".
Į lokalizavimo terminą įeina ir skaičių, datų ir pan. formatų
pritaikymas šalies standartams ir kt (+ dar šiokių bei tokių dalykų
tvarkymas). Mano nuomone, tai ir yra sunkiausia padaryti. Vertimas (ypač
jei programa nėra didelė) nėra sunkioji dalis.
Nors, žinoma, tokius dalykus kaip pvz. greituosius klavišus (ar kaip
juos reiktų vadinti - ALT+[raidė]) sudėlioti protingai, tvarkingai ir
patogiai irgi nėra ypač paprasta. O tokių smulkmenų yra, kai pradedi
viską daryti tvarkingai :)

Sėkmės,
Žilvinas