Tema: Re: Kovas
Autorius: Herkus
Data: 2016-01-06 16:12:03

Tai va butent. Mano akim +- visos galimybes islike, tik
 papildomai susikure tie didieji-galingieji 'irankiai' kaip
 youtobe, facebook. Ir jie tokie galingi, viska uzgoziantys-  del
 to, kad i interneto vartojima isijunge ir eiliniai zmones be IT
 ziniu. Ju ir yra dauguma ir IT gigantai veshi del patogumo. Ir
 taip visada bus, dauguma perims ir viska standartizuos. Mase zudo
 unikuma visose srityse.

Keliuose irgi gal nereiketu tiek zenklu, jei vairuotu vien patyre
 ralistai. O dabar - safety first, pakeliam saugumo kartele
 aukstai aukstai, sudedam zenklus, viska suzymim, nustatom
 vienodas taisykles, kad didzioji mase irgi galetu dalyvauti
 eisme.

Zodziu nuo zmonijos pradzios jau mum i smegenis iauge - buryje
 saugiau ir paprasciau... Taip, kad nori buti unikumas - turesi
 visad plaukti pries srove.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/