Tema: Re: Kovas
Autorius: Nerijus
Data: 2015-12-22 14:14:06
On 12/22/2015 12:34 PM, andrius wrote:

> na ham radio vis dar gyvuoja. su SDR (software defined radio) ta daryt
> kaipo lengviau nei anksciau.

> cia pat? daugiau nei reikia open-source softo (jei netinka parasai
> savo), ka nori ta pasihostini.
> kruvos pas ka gali nemokamai koki bloga savo paleist (ir dar jei kazka
> idomaus parasai - uzkliopint reklamas ir is to gaut pinigus).

	Ne, tai pacios technologijos tai yra (kaip beje ir radio atveju), ale
kad korporacijos viskas paeme i savo rankas ir viska "sucentralizavo".

	Tarkime susukai koki filmuka. Nori su draugaias pasidalinti, kur desi?
I savo web serva (tarkime ji turi) ar i Jutriuba?

	Tarkime pas mus kontoroje pilna visokiu DVS, web serveriu, failu
serveriu. Buvo penktadieni korporatyvinis balius. Spek kur VALDZIA
sudejo nuotraukas to baliaus? Zhinoma, kad i dropboksa. Ir, suprantama,
visiems vieshai prieinamai, kas zhino linka. (Kaip irodyma galiu linka
imesti, jei kam idomu)

	Tarkime kazhkas sioje konfoje nori pasidalinti kokiais paveikslais.
Spek kur des? Zhinoma, kad i Feisbuka. Ir dar ides taip, kad reikia
tureti FB akaunta, kad jas pasiziureti.

	Nu ir t. t. ir pan. Kitaip sakant korporacijos po truputi Interneta
pavercia savo pinigu darymo priemone, ir po truputi ish atviros
platformos jis virsta uzhdara.

	N. M.

	Siaip tai webo pirminis principas buvo: visa informacija laisva ir ish
PIRMU RANKU.

	Dabar, norint ja gauti, reikia bent jau tureti kokios korporacijos
akaunta. Plius informacija gaunasi fragmentuota, kaip senais laikais:
mano filmai - Jutube, mano mintys - Feisbuke, Nuotraukos - dropbokse, ir
t. t.
	O kodel nera kazkokio adreso (www.ash.com), kuriuo nuejus, bet kas
galetu suzhinoti viska apie mane?
	Imones, dar kolkas kuria savo puslapius (nors jau ne visos), bet kuo
toliau tuo labiau ir jos "parsiduoda" korporacijoms.

	PROGNOZE (mano asmenine):
	Po 10 metu Enternetuos turesime ta pacia situacija kaip buvo priesh
webo ir IP atsiradima. Tai yra, norint suzhinoti firmos UAB ABC
kontaktinius duomenis, eisime ne adresu www.abc.lt, bet i specialia
svetaine, skirta "kontaktams saugoti". Jungsimes te savo loginu, mokesim
pinigus, ir gausim UAB ABC adresa. (Cia galima palyginti su popieriniu
katalogu, informaciniu telefonu, ar reklama per televizoriu. Kitaip
sakant viskas tai ka mums turejo duoti Internetas, palaidota korporaciju).