Tema: Re: VBA to T-SQL
Autorius: CurrentUser
Data: 2013-08-03 00:00:12
Vėl puikiai.
Dabar viskas ore. O apskritai, tokia abejonė, ar normalu, kai yra ~200 Case,
kišti į funkciją (stabdymo nėra?). Gal logiškiau sukišti į lentelę i per
ryšius paimti reikšmę. Aišku, funkciją gali plačiau naudoti. Tik blogai va,
kad neina į dll sudėti - dabar dar nepatogumas bus kiekvienąkart įkelt į
crystal raportą kaip user-defined funkciją.

"Raimis"  wrote in message news:ktfoe9$caf$1@trimpas.omnitel.net...

Klaida, vykdant funkcija, gali buti del to, kad nepilnai nurodytas funkcijos
vardas - reikia butinai nurodyti owner'i , pvz (owner dbo):

SELECT dbo.linksniuotas('vienas', 2)