Tema: Re: VBA to T-SQL
Autorius: CurrentUser
Data: 2013-07-22 18:44:41
Jo, kažkaip nesitikėjau, kad čia taip viskas apsunks. Jei būčiau nesivaržęs
(dėl tam tikrų priežasčių) čia paviešint esamo kodo, taip ir būčiau padaręs
iškart. Suprantama, kai reikia tik užvesti ant kelio, pataisyt klaidą - yra
viena, o kai parašyt visą gabalą - tai jau darbas, todėl ir užsiminiau apie
atlygį. Pagaliau ne taip svarbu kuo.
Atsiųsčiau į meilą, jei vis tik susidomėtum.

Rgds.

"Laimis"  wrote in message news:ksirnn$b8h$1@trimpas.omnitel.net...

CurrentUser rašė:
> Gerai, pastabą priimu.
> Matau, Laimi, l.seniai šitoj grupėj, greičiausiai patirties užtenka.
> Parašyčiau į meilą esmę - žiūrėk ir sutartumėm ir atlygį.

Nesupratai, jei man siūlai atlygį... :-)
Aš suprantu, kad vienos funkcijos kodo kainą norėtųsi išreikšti alumi,
nors iš tikrųjų tai kainuoja daugiau, todėl ir siūlau žaidimą (irgi
tokia motyvuojanti forma), kai pateiki kodą viešai ir tikiesi sulaukti
sprendimų, nes kažkam tiesiog įdomu pabandyti išspręsti. Man,
pavyzdžiui, įdomu. Neabejoju, kai kuriems kitiems irgi, tai tokiu atveju
gal net sulauktum kelių variantų...
Vos tik pasiūlai tai padaryti už pinigus ar alų, tai man dingsta ūpas
:-) Nes nei alus, nei numanomi pinigai už tokį darbelį — nemotyvuoja ir
net demotyvuoja. Vat kaip viskas sudėtinga...