Tema: Re: Excel formules
Autorius: Sail
Data: 2012-08-24 15:00:35
As kaip tik tokius sprendimus sau darbo reikmems droziau. Veikia jau 10
metu, visai patogus dalykas. Viename faile tiek padarytas reportingas
konsolidacijos tikslais, tiek ir galimybe traukti tranzakcijas is duomenu
bazes.
Gavosi full reportingas su kiekvieno skaiciaus drill down galimybe iki
tranzakcijos. Taip pat ir tiekeju/pirkeju uzklausos, ir t.t.

Pagrindinis tokios ataskaitu sistemos privalumas - 15 min mokymo, ir
galutinis vartotojas turi pilna informacija, kurios tik reikia is apskaitos
sistemos. Ir nereikia jokiu papildomu apskaitos programos licenziju.
Plius galima atsekti net 10 m senumo ataskaitose, kas per skaiciai ir is
kur. Iki pat pirminio dokumento, per kelias minutes.