Tema: Re: Excel formules
Autorius: Laimis
Data: 2012-08-24 11:55:46
skaitytojas rašė:
> Na taip, yra budas pasidaryti taip vadinama mappinga . Beda ta, kad mano
> uzduotis ir yra paruosti ta mappinga tarp mano sistemos ir uzklausejo
> sistemos, o kad ji paruosti, tai man pradziai reikia istestuoti ar teisingai
> ir ten kur reikia sumos suvaiksto. O visual basico nekertu :( nerandu laiko
> ismokt, nors zinau, kad ten daug gerio gali susikurti

Kažkur praeityje jau turėjo būti tas lūžio taškas, kai excel'yje pradeda
vaikščioti sumos ir dar reikia tikrinti (ar teisingai jos vaikšto) ir
(su)derinti sistemas, kt. Deja, panašu, kad tas lūžis neįvyko ir bet
kokie tolimesni apskaitos sistemos sprendimai ant excel'io kupros yra
tiesiog prasti...
Bet kokiu atveju, sprendimas pačio aprašytai problemai yra gana
paprastas. Prikabintame faile panaudota paprasta VBA funkcija, kuri
sąlygiškai sumuoja pagal id/kodų sąrašą. Jai reikia perduoti dviejų
stulpelių range (pirmame — id, o antrame/gretimame — sumuojamos
reikšmės) ir patį kodų sąrašą (nurodyti celę ar perduoti eilutę
(string), kuriose sąrašo elementai atskirti kableliais).