Tema: Re: Sveiki
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-07-03 17:17:52
Kazkoks Ip turejau omenyj internetini routerio ip i kuri mobiliakas siuncia informacija. Toliau iki kompo vidiniame tinkle, uz routerio tai nenueis jei nebus padarytas portu forwardinimas, o tam reikia lyst i routeri ir ziuret nustatymus, skirtingiems routeriams skirtingai tai darosi.

Routeriai dazniausiai turi kazkoki loga, bet ten eis labai daug visokios informacijos ir uzsiknisi surasti ar ateina, geriau forwardink i koki lokalu kompa ir jame stebek kas su ta tarnyba darosi.

JDM.