Tema: Re: Sveiki
Autorius: Niekas
Data: 2012-07-03 15:25:48
 [mobiliakas] --> [internetas] --> { [kazkoks IP] = [ routerio IP] } ->
[vidinis tinklas] -> [kazkoks kompas]

Kazkoks aip turi omeny ruterio IP? O su kokis programa galima stebeti
duomenu paketus? o ant ruterio galima matyti ar pasiekia duomenis tie
pakaetai , toks daigtas kaip event logas ar dar kas (routeris Edimax
BR-6428NS)