Tema: Re: Modifikuoti programele
Autorius: eviliso @ work
Data: 2012-06-20 15:22:14
Su delphi (manau) sukompiliuota, parsisiunciau DeDe delphi dekompiliatoriu,
ziuriu ieskau. Supratimo didelio neturiu, bet gal atsiras :)

Beje (visiems kas kisat) visokie macro, scriptai, pdf'ai yra neaktualu.
Vienintelis ir nesvarstomas variantas: reikia rasti nustatyma ir pakeisti is
6 pages i "n" pages. Programa draugauja su betkokiu printeriu, kuri
nurodysi. Turi net print options (siuncia i windowsinius printerio
nustatymus), ir ten kopiju skaicius nustatytas 1 (kas yra 6psl).

p.s. aciu uz bandymus patarti