Tema: Re: Modifikuoti programele
Autorius: viska_dare_vienas
Data: 2012-06-18 19:32:47
nenorejau rimtu zmoniu izeisti savo sapalionem

jei galima peradresuoti pvz. i LPT siuntima i programa o su ja varyti i USB printeri - gal ir iseitis

o del pinigu - tai nesivaikau, bet knisa tokie uzsakymai, kai ima durnus, bet savus, padaro juoda deze, source'u neduoda ir visa tai pinigams praplauti, o paskui iesko kas vel ant snargliu dykai padarys - tegul dabar "atkerpa" dali arba projekta suka is naujo