Tema: Re: oracle select uzklausa
Autorius: Laimis
Data: 2011-03-22 11:34:38
news rašė:

> data |temperatura
> 2010.10.10| 9
> 2010.10.10| 10
>
> man reikia suzinoti ar 2010.10.10 diena buvo temperatura lygi 10 ir ar
> temperatura buvo mazesne uz 10 ta diena vienoje uzklausoje.
>
> jeigu darysiu lauko_temperaura >= 10 tai man grazins visus irasus kur
> temperatura buvo didesne arba lygi 10. o tai nera ko as noriu

Tai jau grupavimas.
Kita vertus, yra labai aišku, kad pats dorai nežinai ką nori padaryti,
nes iš šio fragmento:
 > 2010.10.10| 9
 > 2010.10.10| 10

jau yra matyti, kad 2010.10.10 temperatūra buvo ir lygi 10 ir mažesnė už
10. Tokį rezultatą gautum apskritai nieko nedarydamas (nerašydamas jokių
WHERE sąlygų).
Rašydamas WHERE sąlygas, tu *išsirenki* įrašus. Tai dabar dar sykį
pagalvok ir paaiškink ką tokiu atveju tu nori išsirinkti?