Tema: Re: Delphi ir COM portai
Autorius: neklausiu
Data: 2011-03-11 21:55:52
"ReM" <rem@mano.mail> wrote in message
news:ildskn$eb2$1@trimpas.omnitel.net...
> Prireikė iš delphi pabendraut su kompo COM portais. Atrodytų dalykas
> turėtų būt paprastas, bet po poros dienų paieškų internete nieko gero šia
> tema neradau. Tik keletas komercinių komponentų. Radau dar pvz. kaip su
> COM portu dirbti kaip su failu. Tačiau nepavyko priverst dirbt.
> Delphi 2009, todėl koks visai senas komponentas netiks...
> Taigi klausimas: kaip dirbt su COM portu? Gal tik ieškot nemoku?
>
> ReM

As naudojau pries n metu synaser. Man rodos ir dabar ta biblioteka dar gyva.
Kitas komponentas
// CONTENTS       : TCommPortDriver component
// VERSION        : 2.1
// TARGET         : (Inprise's) Borland Delphi 4.0
// AUTHOR         : Marco Cocco
// STATUS         : Freeware
// INFOS          : Implementation of TCommPortDriver component:
//                  - non multithreaded serial I/O

Viena is ju buvau privertes dirbti atskirame threade asinchroriniame rezime
kai paleidus programa ji kaupdavo duomenis ateinancius is COM porto i DB, o
vartotojas tuo metu dare kazka kita , o kita - kai siunti komanda ir lauki
atsakymo (sinchroniniame). Cia buvo abu vienoj programoj.