Tema: Re: Windows Mobile programos
Autorius: Žilvinas Ledas
Data: 2011-02-08 14:21:09
On 2011-02-01 22:35, neklausiu wrote:
> "Žilvinas Ledas" <zilvinas.ledas_REM_ME_@dict.lt> wrote in message

> Gal galima pasidalinti patirtim? As buvau rades kazkokio ruso straipsni
> kaip WM programuoti su Lazarus, bet ten lyg tai apie beta ejo kalba ir
> man kazkas nepavyko (lyg tai perkompiliuoti Lazarus), dabar tiksliai
> nepamenu.
> Gal gali pasakyti ka naudojai, kokia DB (jei tokia buvo), komponentai ir
> pan.

Sveikas,
nebuvau namie savaitę, tai neišėjo atsakyti anksčiau.
Na, trumpai sakant, tai: "patirtis gera" :)

BET:
1. Taip, išties Lazarus vis dar nepasiekė v1.0. Dabar per artimiausius
mėnesius turėtų būti išleista 0.9.30 versija (dabar, jeigu nori
išbandyti, verta imti "daily snapshots":
http://www.hu.freepascal.org/lazarus/ , ieškoti "Lazarus fixes"), kurią
realiai galima prilyginti rimtai beta (po šios versijos tikėtina, kad
bus 0.99, kuri skaitysis maždaug RC).
Šiaip aš pats nuolat atsinaujinu iš SVN'o development versiją, ir ji
išties labai stabili.

2. Kiekvienas widgetset'as (aha Windows, GTK1 ir 2, QT, Carbon, WinCE),
turi savų savybių, su kuriomis tenka dorotis (tenka atkreipti dėmesį,
kad ne visų widgetset'ų binding'ai yra vienodai subrendę).

3. Taip, kartais reikia šį ar kitą dalyką perkompiliuoti, bet tai tikrai
labai nesunku. Jeigu susidursi su problemomis, gali rašyti man
asmeniškai, arba, tiesiai į Lazarus mailing list'ą. Ten tikrai
pakankamai draugiška atmosfera.

4. DB nenaudojau, nes pas mane šiek tiek kitaip viskas buvo padaryta (t.
y. nereikėjo DBVS'o). Kiap jau kažkas rašė kitame atsakymą, tai galima
naudoti įvairias DB, bet turbūt geriausia SQLite ar Firebird.
Apie tai, kokias DB palaiko: http://wiki.lazarus.freepascal.org/Databases

5. Standartiniai komponentai yra daugmaž pakankamai standartinėms
programoms :) Jeigu kas nros konkretesnio domina - rašyk, pasistengsiu
atsakyti (bet negarantuoju, akd žinosiu viską ;) ).

Sėkmės
Žilvinas