Tema: Re: Windows Mobile programos
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-01-28 14:58:07
"labai slaptai" <labai.slaptai@pastas.lt> wrote in message news:ihue7f$kh9$1@trimpas.omnitel.net...

"Jornada Del Muerto" <Jornada@Lythum.lt> parašė naujienų
news:ihudn7$jk8$1@trimpas.omnitel.net...
>    P.S. M$ tiesiog laikas nuo laiko kazkoki savo produkta unsupported arba
> unsupported for development (pvz windowsu versija) paskelbia, tai tik tiek
> kad supporto is MS nebus jei kazkas neveiks, ar veiks ne taip.

- tai taip ir yra, embadded C++ Vistos aplinkoje jau neveikia (bandžiau ir
radau ms paaiškinimą), būtina turėt XP..

Bet man rodos paleides buvau kazkaip ant vistos, nes pas mane visi PC su vista, ar tik neina ten kazkaip kita versija ar tai parsiust ar dar kazka, ar compatibility konfigint, na gerai nepamenu, gal ir neina.. :) senai dirbau su tuo, dabr tiksliai nepamenu kokius win turejau tada.