Tema: Re: REQ: JAVA padekite surasti greiciausia buda tokio String'o parsinimui
Autorius: Laimis
Data: 2011-01-14 01:52:32
news rašė:
> Na manau tu ne taip supratai.
> Konvertavimas neturi trukti visa diena. Jis turi buti atliekamas kuo
> greciau. Ten buvo nurodytas duomenu kiekis gaunamas kiekviena diena.

Aš gal ir nesupratau (tai ir pačio reikalas bent jau sau pačiam
įsivertinti, koks gali būti *momentinis* duomenų srautas ir kiek
kiekviena konversija turėtų trukti, kad nestabdytų proceso bendrame
kontekste), bet pats (jei programuoji Java) juk turėtum supranti/žinoti,
kad koks 100000+ (t.y. net 1000x+ greičiau, nei tiesiog pakaktų
perkonvertuoti 10 mln. skaičių per dieną) ir kur kas imlesnių, nei
elementari dalyba ir/ar elementariausi eilučių jungimai, operacijų per
sekundę, Java'ai yra jokia riba/problema:
http://shootout.alioth.debian.org/u64/benchmark.php?test=all&lang=java&lang2=gcc
http://shootout.alioth.debian.org/u64/benchmark.php?test=all&lang=javaxint&lang2=gcc

ir turint tik tokį elementarų konvertavimą *turbūt* net nėra jokios
prasmės, poreikio optimizuoti apskritai, nes, kad ir kaip tiesmukiškai,
optimaliai parašytum tą Java konversijos kodą, tai nebus jokio
juntamo/reikšmingo skirtumo ar jis veiks 1,5 karto greičiau, jei jis
veiks tiesiog labai labai greitai (daug daug kartų greičiau, nei pakanka
ir tuomet stabdys jau visai kitos programos vietos, kiti procesai).

Visada gali palyginti (tai ypač tiktų, jei nutuoktum koks visgi yra ar
gali būti tas momentinis/maksimalus duomenų srautas):
http://jakarta.apache.org/jmeter/