Tema: Re: REQ: JAVA padekite surasti greiciausia buda tokio String'o parsinimui
Autorius: Laimis
Data: 2011-01-13 23:16:45
news rašė:
> Sveiki,
> yra String'as, pateiksiu kelis pavyzdzius koki irasa gaunu ir koki
> reikia padaryti:
> yra reikia
> (String) (String)
> 012345 12.345
> 000234 0.234
> -91190 -91.190
> -02010 -2.010
>
> koks greiciauas budas perkonvertuoti toki irasa?
> mano siulomi variantai:
> 1) string -> float/1000 -> string
> 2) suki cikliuka ir ir konstruoji stringa stebedamas pirmus
> 3simbolius
> [...]

Geriau jau paaiškintum logiką, nes aš čia jos neįžvelgiu (labai stipriai
ir nesistengiau). Dėl 10 mln. per dieną (~100-200 per s) pusėtinas Java
kodas tokiam tiesmukiškam konversijos sprendimui turbūt dar nebus tiek
lėtas, kad iš anksto reikėtų rūpintis optimizacijomis (dėl paprastumo
nelabai gausis kažkokį neefektyvų parašyti, kurį būtų galima žymiai
optimizuoti)...
Galų gale, tam yra sed'as, awk (kiek greitesni tekstinių failų
įrankiai), kurie gali pipe'inti jau į java'ai tinkamą formatą ar tiesiia
į failą (jei numatoma java programa tam ir skirta  -- perkonvertuoti iš
vieno failo formato į kitą).